Srodki transportu krzyzowka

crm demoSystem CRM | Systemy ERP | POLKAS

Jazda na rowerze jest specyficznym środkiem transportu, który pragnie pomimo wszystko bardzo wielu kłopotu i spala dużo kalorii, dlatego potrzebna jest podobna dieta rowerowa. Stanowi wówczas ponad dobry rozwiązanie dla osób, które planują stracić kilka zbędnych kilogramów. Jednak ludzie, którzy chcą mieć rower jedynie jako środek transportu lub hobby, powinny zwrócić szczególną opinię na menu, aby wypady rowerowe ich za daleko nie wycieńczały. Poniżej podajemy kilka wskazówek, jakimi powinny się kierować osoby prowadzące duże dystanse na rowerze. Oto dieta rowerowa dla amatorów jazdy na rowerze:

Śniadanie. Nie bez względu rzuca się, że śniadanie jest najważniejszym posiłkiem w rytmu dnia. Traktuje ono za zadanie danie nam działalności na resztę dnia, natomiast pozostałe posiłki ale tę energię uzupełniają. Idealnym podejściem będzie między innymi muesli z dodatkiem owoców i rodzynek lub zupa mleczna z makaronem (koniecznie al dente). Przekąska. Chcąc się na rower, daleko jest myśleć o dobrej przekąsce, która przysporzy nam energii i spełni nagły głód. Ważnym jej składnikiem powinny stanowić węglowodany proste, dlatego radzi się spożywanie dojrzałych bananów lub kanapek z dżemem i miodem. Jeśli natomiast chodzi o warzywa, odpowiednim podejściem będą pomidory i czerwona papryka. Kolacja. Po intensywnej przejażdżce możemy odczuwać potężny głód. Przecież nie należy przesadzać z jedzeniem tuż po wysiłku fizycznym. Zaraz po przyjeździe z uwagi rowerowej wystarczy sok pomarańczowy lub zbożowy batonik (na przykład Corny). Do dużego obiadu zasiadamy a później, jak już odpoczniemy po wysiłku. Nawodnienie. Przede całym nie wolno zapominać o właściwym nawodnieniu organizmu. Najważniejsze jest, aby już przed wyprawą na rower wypić wystarczająca ilość płynów. Najlepszym rozwiązaniem będzie niewątpliwie woda, być potrafi odpowiednie napoje energetyzujące dla sportowców. Trzeba także pamiętać wiedzę tego, że pracownik chce dziennie około 2 litrów wypitej wody (w relacji oczywiście z płci i wielkości ciała), a efekty ewentualnego odwodnienia, szczególnie w warunkach wysiłku fizycznego, momentalnie zmniejszą naszą wydajność, poczujemy się ociężali i pozbawieni energii.

Dieta rowerowa zawierająca wprowadzone przeze mnie wpływy nie ma racja zastąpić normalnych posiłków, wręcz przeciwnie. Nie należy się jednak przejadać! I dla osób, jakie są zainteresowane wybraniem najodpowiedniejszej dla siebie diety rowerowej, polecamy spotkanie z dietetykiem, który dobierze nam rodzaje posiłków w taki rozwiązanie, aby były jako najlepsze tylko dla nas, nie zaś dla zwykłej osoby.